Poslovna in promocijska darila

poslovna-promocijska-darilaPoslovna darila so v funkciji negovanja poslovnih odnosov. Poslovna darila podeljujemo poslovnim partnerjem. Višje na poziciji v podjetju kot so osebe, ki prejmejo poslovno darilo, večja je običajno vrednost poslovnega darila. Promocijska darila se podeljujejo množično. Gre običajno za cenejša darila. Promocijska darila služijo pri trženju oz. pospeševanju prodaje določene linije izdelkov/storitve ali blagovnih znamk podjetja. Običajno gre za cenejša darila. Za podeljevanje promocijskih daril ne potrebujemo posebne slavnostne priložnosti. Običajno so del promocijske kampanje. Promocijska darila služijo tako predvsem v reklamne namene, saj je običajno na njih viden logotip ali pa slogan podjetja.

Med poslovnimi darili se velikokrat znajdejo darilni seti, ki vključujejo skupek različnih daril. Lep primer za darilni set je paket domačih izdelkov, ki vsebuje npr. suhomesnate izdelke, marmelade, čaje, olja, ali pa npr. izbor vin iz določenega vinorodnega okoliša. Darila, ki jih podarjamo, lahko razvrstimo tudi v različne cenovne razrede. Med cenena darila sodijo predvsem razna promocijska darila, kot so vžigalniki, obeski za ključe, pisala, ipd. Poznamo še darila srednje vrednosti in luksuzna darila, ki se podeljujejo res ob kakšnih posebnih priložnosti med katere ne sodi ravno praznovanje novega leta.

Zaželjeno je, da se podjetje loti načrtnega planiranja obdarovanja. Takšno planiranje se mora začeti pravočasno. Običajno že poleti v kolikor planiramo darila za decembrska novoletna obdarovanja. Primerno je, da naredimo seznam prejemnikov daril, njihove funkcije v podjetju ter da določimo cenovni razpon daril, ki jih bomo podarili. Vsekakor je zaželjeno, da poslovna darila podarimo osebno, se pravi v živo. Večjo vrednost imajo takšna poslovna darila, ki so podarjena na podlagi potreb in želja obdarovanca in da imajo uporabno vrednost. Darila lahko seveda tudi personaliziramo in tako obdarjenca še posebej razveselimo. Podjetja, ki dajo nekaj nase podeljujejo darila z osebno noto. To pomeni, da jim je pomemben odnos z osebo, ki ji bodo dali darilo, da to osebo poznajo in jo »čutijo«.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *